ÅTER IGEN!

Yes, nu sitter jag här, åter igen på kvällen och skriver i min lilla kvällsblogg, det är säkert typ inga som läser den men ändå, kul att skriva ibland.

Idag är jag lycklig, jag mår bra i hela kroppen, och speciellt i hjärtat. Så mycke possetivt som händer just nu, fråga om ni vill veta mer. Ska bla få åka på en spel kurs med jobbet för att kunna jobba i kiosken :) Super, dessutom ska Louise också gå den, så allt blev genast mycke roligare :) Idag hade vi kul på jobbet jag och Louse, vet inte vad det var som gjorde det bra, men tiden gick fort iallafall, och det är ju huvudsaken :)

Mamma, Teddy, Mormor, Morfar och Anna va här ikväll på middag, det blev till förrätt avokado med skagenröra och räkor, huvudrätt, fläskfilé med kroketter- bearnesås och tzatziki eller hur det stavas med massa sallad, och till efterrätt chokladmouse med hallon, mumma :D Mätt och glad som man brukar säga.'
Tack världens bästa föräldrar-mormor&morfar & syster för en hel kanon kväll <3

Ne, nu ska jag krypa ner hos min babe i soffan och bara ha det allmänt bra. 


See yaa!




Funderar även på att bli mörkhårig igen, ja - nej ?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback