DET ÄR PÅ G!

Nu är det på gång, min armbandsblogg :D http://ewesmycken.blogg.se/ kolla in den :) jag är inte klar med designen än, men jag sitter och klurar lite hur jag vill ha den. Och tack till Jimmy som har tålamod nog att hjälpa mig. Men idag gjorde jag faktiskt mycke själv, plus i kanten för mig där :)

Funderar även på att byta till den bloggen och skriva allt där, iställer för den här gamla bloggen, jag tror att det blir bäst så.

Ingen träning idag, men marre kom hit iallfall, vi åt, ja en liten spännande måltid, som smakade ganska bra tror jag =P Sen slappade vi bara, och björn bjöd på vit choklad mouse eller hur det stavas med hallon, gott var det iallafall :)

Imorron blir det jobba, wohoo, en dag den här veckan, känns ju kul.. Men man ska vara glad för att man har något, för nu för tiden är det inte enkelt att få jobb! Som kanske många tror. Då tycker jag såhär: försök själva om ni tror att det är så jävla enkelt.

Nu får det vara bra igen, jag är trött och vill sova, måste ju ha krafter till imorron!

Sov gott sötisar !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback