LÖRDAG!

Idag är det lördag, vi har tvättstugan igen, bättre att tvätta ofta och lite, så slipper vi få så mycke tvätt, om det nu finns tider kvar. Har städat lite också, så nu ser det fint ut :)

Ikväll ska jag nog vara med Emma och Louise :) Ska bli trevligt!

Har jobbat lite i veckan, och gjort lite fler armband, orkar inte lägga upp bilder nu, men det kommer :)

Har faktiskt inte så mycke att skriva just nu, ska väl träna imorron tror jag !

Jimmy, min snälla vän har hjälpt mig göra visitkort :) Så snäll, så snäll :) Hemsidan är inte klar, men den kommer:)





Det som är värt något får man slita för.





Kommentarer
Postat av: Emma

Ritkigt mysgt var det allt! Du kommer lyckas med dina armband, det vet väl jag :) ska köpa ett sen när jag får pengar! puss

2009-10-26 @ 13:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback