NÅGRA FLER!

Yes, jag har gjort några till armband idag :) så himla kul :) Men det är ju inte meningen att jag ska ge bort dom, mamma och anna blev iallafall jätteglada för de armband som dom fick =)

Ingen där ute som läser min blogg som har vill köpa ett ? =P vore kul. Vet inte riktigt hur jag ska komma ut med det, men ska lägga några nere på mammas jobb och se om någon vill köpa :) dom brukar ju köpa allt så :) Säg bara till hur ni vill ha dom, så fixar jag ! ;)







Så, det var dom för idag :)

Sov gott <3


Kommentarer
Postat av: SANDRA A

skulle köpt om de inte vore så att ja va en fattig student ;)

Postat av: Sara Svarne

Gud vad fina :) Vad duktig du är :)

2009-10-19 @ 10:17:29
Postat av: sandra P

ÅÅÅååå dom är jättefina!!!! DU är ju jätteduktig jag vill lätt köpa, kan föra över pengar på ditt konto!! :) Puss påre saknar dig massa <3

2009-10-20 @ 07:53:57
URL: http://sandralinneaperneblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback