PAUSE!

Jag har tagit en liten pause nu från mitt städande, eftersom jag är ledig idag så passar jag på att göra det lite fint här hemma :) Björn är hos sin farmor och hälsar på. Har även städat i akvariet, så fint så fint.

Jag har kommit på en massa saker som jag ska och vill göra. Jag ska köpa träningskort och träna med marre, sen vill jag göra egna smycken och sälja dom, det kanske är lite svårt, men är det inte värt ett försök? Älskar att pyssla, så jag tror att det är en bra grej för mig, iallfall typ armband :) Jag tror iallafall på den idén!

 

Kommer ni köpa dom om dom blir bra? (jag har dock inte gjort dom som är på bilden)


Sen vill jag resa till ett varmt land, men det kommer ta ett bra tag innan vi kan resa.. :( Men vill iallfall försöka komma och besöka sandra P :) Sen vill jag ha en till katt, som tur är finns det ju att köpa för typ 50 kr eller gratis =P men det väntar vi med en stund tror jag. Jag vill att det ska bli jul så att man kan pynta med fina julsaker och göra pepparkakor.
Jag vill ha massa pengar så man kan göra roliga saker. Det tråkiga är ju att man får drömma ett bra tag till.


Nepp, nu är jag hungrig så jag ska ta och äta lite nu :)
Bye med er <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback