PROV!

Kunde inte hålla mig eller låta bli. Köpte lite småsaker så jag skulle kunna göra smycken. Bara man tjänar in dom pengarna som man lägger ut på dem. Men det va as kul att göra, älskar pillerjobb :) Nu kanske dom här inte blev dom finaste, men anna (syster) fick den i mitten, och den längst upp ska mamma få, som lite reklam haha =P Ne, men det är kul.
Om någon vill köpa ett så säg bara till, så fixar jag ett som ni vill ha :) bara kul att göra dom! Märket ska heta Ewe´s =P det kanske är helt oseriöst, men vem vet vad som händer framöver. En kul grej liksom :)







Inte så bra bilder, men det här är dom som jag har gjort idag :)

Nepp, nu ska jag kolla TV och imorron ska jag till arbetsförmedlingen på nåt möte, sen på stan och efter det lämna bilen för att kolla vad det är för fel på den och till sist åka till mormor på mat :)

BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback