TRÄNA!

Yes, ni läste rätt, jag har börjat träna idag! Så jävla skönt känns det! Ska fan ge min på att träna regelbundet också :) Tränade med Sofie och Marre idag, först var jag lite fnissig, det kändes lite töntigt haha, men efter halva tiden ville jag bara lägga mig ner på golvet och sova =P så jävla slut! Men det va kul, och jobbigt, men nu känns allt superbra, man blir stolt över sig själv att man har gjort något bra för en gång skull =)

Kan ju passa på att berätta att alla räkningar är betalda, blir inte så mycke nöjje för oss den här månaden :( Men bosdadsbidraget kommer ju också, så allt känns bara fin fint :)

Ikäll blir Marre kvar här, äta buritos och kolla idol! Ville att alla tjejer skulle vara här ikväll, men det gick ju inte :( Men snart så :)

Inga armband gjorda idag, jo ett, men det kan jag inte lägga ut än ;) Ni ska få se det också :)

Nu ska vi åka och handla lite mat :) Har ju pengar på mitt coop kort eftersom jag får typ personalrabatt :) AS BRA! älskar medmera kortet <3

Ha en superbra fredag och chilla lugnt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback