TRÖTT!

Idag har jag jobbat typ hela dagen :( Så jag är skapligt trött, så jag ska snart krypa ner i sängen och sleepa lite, tänkte bara skriva några rader innan.
Allt är bra med oss annars :) Va och handlade mat igår, då nu behöver man inte svälta =P, inte för att det har vart någon risk innan, vi har ju trots allt mamma och mormor :)

Igår skulle jag sälja min moppe också, eftersom att den inte fungerade förut, så laddade vi bara upp batteriet, eftersom att det var det felet förra gången när den inte startade, men den här gången funkade det inte. Så vi åkte först och köpte ett nytt tändstift, men det funkade inte heller, så vi åkte till mekonomen och köpte ett nytt batteri, men det fungerade inte heller, så vi åkte tillbaka till mekonomen igen för att byta batteri, men det funkade inte heller!! Åhh jag blir så sur! Så teddys kompis ska kika på den och kolla om han kan fixa den, i hope! Nu ska jag försöka att inte tänka på det någe mer.

Hann inte träna igår heller :( Så på onsdag hoppas jag att jag hinner :) jag längtar faktiskt till att träna, tro det eller ej =P

Armbanden är på vila, väntar på mer pengar, så ska jag fixa några till :) men än så länge så har jag väl gjort 8 st iallfall :)

Det var det som har hänt mig dom senaste dagarna, och imorron ska jag jobba igen, det är pengar iallafall :)

Sov sött små vänner <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback