LYCKSELE!

Japp, nu är man ca mer än 70 mil hemmifrån, och ska jag vara ärligt så känns det jävligt skönt :) Björn körde hela vägen hit, vilket var skönt för mig =P Men jag lär ju få köra hem, men det ska nóg inte vara några problem. . . Allt är supermysigt här uppe! Nära till allt, allt finns här, allt som man behöver helt enkelt. Synd bara att det ligger så förbannat långt hemmifrån, annars skulle jag kunna bo här om mina vänner och familj fanns i närheten!
Idag var vi på dollar store, jätte kul butik och billigt var det! Så vem var lycklig när man kom in där tror nì ? =P det blev en del saker, får åka dit igen innan vi åker hem. Och fiska ska vi väl göra någon dag, vilket jag älskar!

Ne, men allt är toppen, sen ska jag få jobba nästa helg, så den här månaden kommer att vara stabil, sköönt! :)

Ett beroende, att läsa P:s blogg! Saknar den där ungen, det ska du veta P :) Men jag önskar mest av allt att du har det bra, och jag tänker på dig mer än mycket! unge som är så långt bort! Men vi kommer och hälsar på dig, även om du inte vill ;) <3





Kommentarer
Postat av: Marre

70 fucking mil :O HAHAHA det är ju helt sinnessjuk mycket!!!!! Men bra att ni är hemma, du måste kolla på lyxfällan, kunde inte sluta skratta haha :) <3

2009-09-04 @ 16:51:13
Postat av: Sandra A

heeej! hallå såg att du skicka sms men har inget comviq kompis kvar så kan liksom inte svara :P men ring ist när du ser detta :) <3

Postat av: Sandra P

SÖTIS! haha du det där låter riktigt mysigt! jaaaa jag vill att ni ska komma nu nu nu!!! :) JAG SAKNAR DIG MASSSAAAAAAA <3

2009-09-16 @ 22:56:10
URL: http://sandralinneaperneblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback