PALT

Yes, idag har vi faktiskt gjort palt, jag och björn. Ganska roligt att göra. Själv tycker jag inte om det,själva smaken alltså, men björn älskar det, så vi gjorde ett försök =P
Det gick faktiskt bra, och enligt mannen i huset så smakade det bra, otroligt nog =P



För dom som inte vet vad palt är, så är det typ "potatisbollar" med fläsk i mitten. Hade aldrig hört talas om det tills jag träffade björn, men nja, inget i min smak =P Men steker man den så går det ju ner, men ingen favorit som sagt.

När björn kom hem efter att ha handlat smör så satt det en lapp på våran bil ruta : PARKERING FÖRBJUDEN!
Hahah, det kommer dom på nu, när typ alla står inne på självaste gården, men man får tydligen stå ute på gatan, men där får man typ aldrig plats, men men..



Idag har mamma och Teddy bröllopsdag, så jag passar på att säga grattis till världens bästa föräldrar <3Tack för att ni finns, utan er hade jag, vi aldrig klarat oss, så tusen tack för att ni är dom ni är :)

Jobbade igår, 2-7, det gick faktisk bra, va ute på golvet och satt i kassan, nu pratar vi alltså om coop extra =P så jag hoppas att han ringer snart igen så att jag får lite jobb tider. Kunde ha jobbat i helgen, men vi åker ju som sagt till Gbg då, så jag kunde inte :( Fan! Men han ringer nog snart och vill att jag ska jobba :)

Det var nog allt för mig!



Kommentarer
Postat av: Tinos

Glömde fråga om palten.

blev det bra?

2009-09-30 @ 22:53:37
Postat av: martina

åh jag älskar den maten:D höhö

Postat av: martina

älskar den maten:D höhö

2009-10-17 @ 00:28:54
URL: http://mhumbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback