SNART

Kanske ska uppdatera mig lite efter ett långt tag :) Allt är bara toppen med mig och björn & kissarna såklart :)
I helgen ska vi bara ta det lugnt vilket är skönt, eftersom att jag har jobbar många helger . Men det är ju bra det med, men lönen kommer ju inte förens den 15:e för mig.

Och snart åker vi till GBG och kollar på Jerry Williams! Det ska bli såå kul :) Längtar som fan, så det gäller att hålla i dom få pengarna som vi har kvar. Men man får leva lite fattigt när inte någon av oss har ett fast jobb, men det kommer att bli ändring på det, så länge som vi har pengar till hyran och mat så klarar vi oss fint :) vi kämpar på både jag och min babe, men som säkert dom flesta vet är det inte bara att gå in i en affär och få ett fast jobb, typ som förr. Men bara att hoppas på att det snart vänder :)
Man får se det possetivt, det som inte dödar härdar :) vi har ju ändå varandra och folk intill oss som stöttar och hjälper så gott det går, tack för det <3





Kommentarer
Postat av: Tinos

Precis, inte som förr...

2009-09-26 @ 13:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback