Escada

Yeeeey :) igår när vi skulle träna så hade mamma och teddy kommit hem, efter en suuuuper lång resa. Hon fick sina presenter och hon blev verkligen jätte jätte glad ! Sötaste mamma :)

Och inte nog med det så fick jag Escada parfymen (marine groove). Den luktar jätte gott :) Tack mamma och teddy !! <3



Snart iväg och jobba 14-19. Härlig tid :) Nyss ätit, så nu saknas det bara lite smink, sen är jag redo att ge mig av :P
Imorron är det fredag :D Och jag är ledig!! Ska bli så skönt. Länge sen jag var ledig eller slutade tidigt på en fredag! - bara nice!
Ne, nu får det va bra, hej med er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma som me ja har två stycken :D Escada <3 skönt att dom e hemma nu :D ska bli gött o träff döm på valborg :D MEN DÅ LAGER... JAHA JA JA antar att ja inte ska gnälla eftersom ja va i åre... puss mä däj sa ja!! <3

2010-04-28 @ 23:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback