Härligt

Det känns som en evighet sen jag cyklade, fast det va förra sommaren. Har glömt hur grymt kul och härligt det är :) Solen sken och allt va toppen idag ! Louise och jag träffades nere på stan, och där va Anna också, som hade gått där sen halv 10 ! Hahah, du är så rolig du :P Mååånga timmar på stan för din del idag kan man ju lugnt säga .



Vi gick väl runt i hela stan tror jag. Kollade på allt mellan himmel och jord! Hade jätte kul, allt kändes bra! :) Köpte mig ett träningslinne, ett par jeans för 149 kr på bikbok ! :O förstår ni hur billigt det är! Ganska ljusa med lite slitningar -  Äntligen !!! Inga bilder än på det jag shoppat, men det kommer ;)
Vi käkade på Waynes med Sofie och Danne, så jävla gott om man får säga så. Kyckling Wrap, helt underbart!
Min härliga dag tillsammans med Louise och Anna :) Tack <3





När jag väl kom hem så åkte älsklingen och jag o tränade. Aj aj, mina armar! Men jag ska inte klaga, jag vill träna, då får man stå ut med lite träningsvärk :P
Spelade in ett nytt telefon svar på mammas telefonsvare, och ringde upp de som hade ringt och berättade hur det låg till. Alla dessa "rara" tanter :) Så nu är det gjort iaf. Dom hoppades att få åka hem imorron, och det gör jag också, börjar sakna som riktigt mycket nu :( <3

Nepp, nu ropar sängen på mig, så god natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va en fin dag :D <3 <3 <3 DIN CYCKEL ÄR JÄTTEVACKER!! & Du gjorde fina fynd!! puss min påkörda favoritsyster!! FINA BILDER!!

2010-04-20 @ 12:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback