Hel skumt

                    

Orkade inte skriva mer igår, va lite hängig..

När björn skulle säga hej då i morse sa han : Du, det har snöat. - Jag tänkte inte mer på det och somnade om. Men när jag vaknade tänkte jag, va fan sa han, drömde jag - så jag kollade ut, och som sagt så va det snö ute, inga mängder som tur var, men iaf. Hel skumt.

Igår va Louise, Marre och jag på Tp, kul kul :) Vi åt korv på pressbyrån, ja vi var jätte hungriga! Handlade jätte billigt faktiskt. En Bh och ett par trosor - 75 kr, ett par skor för 89 :) underkläderna var det 50% på och på skorna så var det en fläck så jag fick dom för 100 sen var det 10% på allt på Stadium, tror jag :P Så jag är nöjd!
Hittade min dröm cykel också, ska köpa den i veckan iaf, en vit med blommor på :) för en cykel har man alltid användning av och ett par jeans, men dom kostade 300 så jag blev lite snål.. Vi får väl se. Pengarna är ju inte slut än, och som anna skrev i kommentaren, björn får ju pengar, så allt löser sig :)

                           

Nu ska jag ta hand om tvätten som inte är fixad. Tänkte rensa garderoben, det behövs! Äta lite. Sen iväg och jobba 16-21. Missar talang :( Och upp på lördag och jobba 08.30 - 16.
Stackars mamma och Teddy - pga vulkanen på island så kanske dom inte kan flyga hem på lördag :( Vi får väl se hur det blir. Hoppas att det går över tills dess!
Have a nive day ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underkläderna va faktiskt väldigt fina (trotts leoparden);)

2010-04-20 @ 12:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback