Mormor & Morfar

Igår köpte jag min cykel :) Äntligen så har jag en alldeles egen !Den är vit med blommor på! Jätte söt. Men fy fan vilken tid det tog att få ihop den :O mer en en timma typ - men nu är det gjort. Bild på den får jag lägga in sen.

Anna kom även över igår, jätte mysigt :) Käkade tacos och godis och hyrde film. Filmen va as bra, ni måste se den. Vi tyckte den va bra iaf ! Närkontakt heter den, eller på engelska The Fourth Kind. Sevärd? Absolut!



Nu ska vi till mormor och morfar och äta. Alltid lika gott :) Sen blir det nog en slapp söndag som vanligt :)
Och mamma och teddy blir kvar yttligare några dagar :( <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va en underbar kväll ihop :D Såååå glad att vi imgis ni igin :D ji tickir dit ir vildigt riligt :D JI ILSKIR DIG!!!

2010-04-20 @ 12:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback