Nja..

Hallå!
Skulle ändra min blogg lite, men jag tycker inte den blev så bra, den blev så mörk liksom... Ska ändra om den till vitt, alla har ju det, men det är snyggast! till en början var det ju meningen att jag skulle göra om hela min blogg, alltså skaffa en helt ny, ne för det gick ju bra.. NOT! fixade en ny mail och en ny blogg, ne det funka inte, skaffa ennu en, men nej det funkade ju tydlien inte heller.. Bra skit.

Mammsen och teddy åker till italien imorron, golfresa såklart, men det är dom värda, världens bästa päron :)

Björn och jag har vart och tränat för fulla muggar.. Helt slut i kroppen, men det känns bara bra :)

Har inte skrvit på ett tag, som vanligt. Men allt rullar på, fick tillbaka pengar på skatten, alltid nice ;) Ledig imorron, så jag kan ju sitta uppe ett tag, ändå inte trött...

Ne, nu får det vara nog. Skriver igen, till alla mina 10 läsare... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback