Om man vore rik

Tänk er att ha jätte mycket pengar, inte överdrivet, men va kul man skulle kunna ha, shoppa, resa bara köpa precis vad man vill :) Jag försöker spara så gott jag kan, men jag tycker det är kul med lite nytt emellanåt :P
Självklart är jag glad som det är nu, det kunde ha vart mycke mycke värre. Jag har en fin familj, fina vänner och en underbar pojkvän. Man ska nog nöjja sig med det man har, men allt kostar ju pengar, så det skulle underlätta att ha en liten extra bunt i fickan ;)

Har precis gjort ett armband till mamma, hon fyller ju år imorron. Så jag hoppas att de kan flyga hem ikväll, så vi kan fira henne imorron :)



Nu kom Marre, så jag ska umgås lite ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va duktig du är!!! det är ju skitfint!! jättevackert!! hon kommer bli sååå glad <3 passar perfekt till tunikan :D <3

2010-04-20 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback