Räkningar

När man väl har fått sin lön, så försvinner den nästan lika snabbt. Fy :( Klart, lite får man ju över, men det ska ju gå till mat och så. Men nu är det gjort! Björn kommer också få pengar den här månaden, alltså mer än vanligt, så det känns jätte skönt, både för honom och för mig.

Louise och Marre kommer snart hit, vet inte om vi ska gå en sväng på tp för ovanlighetens skull :P Skulle vilja ha ett par tyg skog - 150 kr på stadium, inte så farligt, det är jag värd efter att slit och släng :P 
Annars vet jag inte riktigt vad som händer mer idag, ska väl åka och träna. Men nu har jag blivit så jävla snorig, orkar inte va sjuk mer nu! - en tanke är ju att det kan vara pollen, så jag tar mig ett piller och ser om det hjälper :P

Ne ni, nu ska jag städa och bädda lite, så vi hörs :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

määäh ja kan köpa dom åt däj kraken!! vet att du klarar dig men säg till bara om du behöver pengar! nu när Björn får cash får ju han också hjälpa till o betala räkningar o mat. Btw ringde honom om ett xtra jobb igår men han vile inte ha det, klarade sig tydligen utan... yeah yeah hans problem... hoppas allt bra o att du haft en fin dag! <3 puuus love ya!

2010-04-16 @ 00:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback