Säng,säng,säng-sova,sova,sova

Säng, säng, säng, sova, sova, sova- jag är trött, jag är trött, jag är jätte trött, trött- sovs, sova, sova. Ja den låten brukar mamma sjunga för mig när jag är trött :P och det är vad jag är just nu, trött!!

Ja, jag börjar väl från det jag skrev sist. Vi var på lager 157, vilket var jätte kul :) Köpte bla en skinnjacka för billigt pris, det kommer säkert en bild på den någon gång. Har lite svårt för ego foton.. Köpte lite bas linnen och t-shirts, bra att ha (Y) och sen american pizza efter det :P

Igår lördag var vi och tränade och efter det blev det grillning hos mamma & Teddy :) GOTT!

Idag var Louise, jag och Lisa och kollade på musikalen Fame! Jätte duktiga, men den blev lite svår att förstå emellanåt :P Men annas helt ok!
Efter det hem till mamma igen och äta Gulaschsoppa :D Ett litet firande för att hon fyllt år, så mormor och morfar och anders och ingrid var där, trevligt trevligt.

Ne, nu är jag som sagt jätte trött, så nu kallar sängen (en nybäddad sådan) :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hey Hey!

Hoppas allt e bra XD

Vad roligt att ni också var och såg på FAME.

Jag pratade med FAME,s regi Kersti Olin. När jag var på Eskil och diskuterade med Kersti och Erland om dagens samhälls syn på estitiken. Då pratade vi även om FAME. Intressant nog berättade hon att hon egentligen aldrig skulle sätta upp FAME om hon fick välja efter som att musikalen saknar handling med starka vändningar. Vilket jag håller med!

Men nu var ju musikalen redan vald XD

Vad tyckte du vad konstigt med musikalen? =)

Var du o såg på Gökboet också? i så fall vad tyckte du om den?

Ha det bäst! =)=)=)=)=)=)=)=)=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback