Slagstaglass

Yes, då har jag äntligen fått i min årets första slagstaglass :) åh gud så gott ! Louise och jag tog en sväng dit och satt i solen och njöt ! Sen blev det helt plötsligt is kalls, jaja..
Sen blir det Lager 157 , lite spontant sådär. Ska inte köpa något speciellt, efter det här så blir det ingen shopping på ett tag! MÅSTE SPARA!
Ikväll annars så blir det bara att vara hemma och mysa framför tv. Ingen maträtt bestämd än, vi får väl se - vore gott med tacos för omväxlings skull .... ;)

Igår jobbade jag till 9, lite extra är alltid bra på coop extra, jätte kul haha. Stod i kiosken från 2-7, så ja, jag hade jätte ont i fötterna!! Men det gick bra. Imorron 08.30-14, det ska nog gå fin fint sörru!

Nu ska jag ta reda på disken, sen om en timma typ bär det av till lager! Ha en härlig fredag allesammans! <3


Denna låt får kommenteras med ett <3 - så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback