Släpp fångarna loss, det är vår

Jag kunde somna till slut, men usch, igår va det jobbigt.
Men att vakna upp till fågelkvitter är det värsta jag vet (i vanliga fall), men idag njöt jag av det, kollade ut genom fönstret och det är SOL! :D Nu är det fan inte lång tid kvar till sommaren, och jag längtar- mest efter värmen, grilla, bada, sola! Allt som man inte kan göra när det är så förbannat kallt. Så håll ut mina vänner, sommaren är på väg :)

Ska ta och äta snart, sminka mig och sen gå till jobbet. Får även min lönespes idag eller hur det  nu stavas. Alltid lika spännande. Kommer inte få lika mycket som förra månaden, men det blir nog så att man klarar sig den här månaden också .

Kissarna ligger ute i solen och njuter, mina sötisar :)

Jag skriver väl ikväll och berättar om det hänt något roligt på jobbet, man får ju vara med om en del på Coop Extra :P


Det doftar kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback