Trött

Ett litet fredagskvälls inlägg. Är jätte trött just nu, ska snart gå o lägga mig. Även fast jag bara jobbat några timmar så är jag helt slut..
Har ätit god mat - lövbiff m klyftpotatis, bearne & rödvins sås :) Mumma!

Teddy ringde och sa att dom inte kunde åka hem imorron, stackare, men mer semester åt dom. Men dom vet ju inte hur länge den där askan kommer vara kvar i luften. Fick höra av en kund att den kan ligga mer än en månad :O Nån gång kommer dom väl hem får vi hoppas <3

Björn tittar på nån rymd film, har inte alls hängt med i filmen, det brukar bli så för mig. Man vill verkligen se en film, men sen fattar man ingenting iaf.. 

Strumpbyxorna som jag vill ha ska tydligen finnas på lindex, har dock inte vart inne där, men 80 spänn, är inte det tyrt för strumpbyxor? Kanske jag som är snål :P
                                     
Ne, tvätta bort sminket och lägga sig - det är iallafall vad jag ska göra nu. Natti!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom är snygga o nä 80 spänn för ett par hotta strumpisar ä inte dyrt det är vad det kostar... tänk på mäj som köpte strumpisar för 400..... kraaake ;)

2010-04-20 @ 12:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback