Ja, jag ska skärpa mig!

Okej, eftersom jag har fått klagomål igen om att jag är så dålig på att uppdatera min blogg så får jag väl ta och skriva lite :P

Vad händer i mitt liv då.? Jo jag jobbar för det mesta, är inte mycke ledig, därav hinner jag inte skriva blogg.
Just nu håller vi på att måla om lillrummet, kan ta kort och visa när det är klart :)

Det här året har gått så förbannat fort, P kommer ju snart hem, alla har typ fyllt 20 (utom jag), och jag har inte ens gett marre sin present än ! :O

Vi har iallafall vart uppe i Lycksele, och ännu längre upp :P Det va jätteskönt att få komma bort en stund, trots alla mygg och bilresor :P det är faktiskt väldigt vackert där uppe, så en behövlig semester.

Söker jobb för fullt, jag fick en tid i september, tack chefen (Y). Fan jag vill verkligen inte gå utan jobb och pengar!!! men jag ger mig inte, ALDRIG! Hoppas bara att Björn får fast i oktober!!!

Ne nu ska jag hjälpa till, så inte björn får göra allt slit!

(jag ska skriva mer, lovar! ;) )

Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback