Klack, klack

Yepp, här trippar jag runt i mina nya pumps, ska försöka lära mig gå i dom :P är inte som van, men nu hittade jag äntligen ett par i storlek 35, 10cm klack :O 300 kostade dom, så jag passade på!



Ledig igår, så jag följde med björn till södertälje, för han skulle lämna några gjejer där. Efter det blev det mat hemma hos mamma och teddy :) mycke mys!
Idag kan man väl säga att det är sista dagen på Coop extra, sen blir det hemköp. Usch, jag är jätte nervös, vet inte varför, men jag hoppas att allt går bra och att jag får mycke tider :)

Så, nu är det dags att klacka runt i lägenheten och städa :) have a nice day ;)

Kommentarer
Postat av: sis

ahhahahahahhhaa SÖÖÖT!!! Klacka runt o städa du e rolig du! härligt att dom fanns i din stl :D Klart det kommer gå bra du måste bara tro på dig själv!! lycka till hjärtat det där klarar du1

2010-08-31 @ 23:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback