Ming

Japp, då blev man mätt idag också, vilken tur..
Mormor och morfar kom hit, så vi köpte mat från ming, käkade och hade det mysigt :) Älskar min mormor och morfar a lot!

Ja, jag har ju vart ledig idag, och jag har ju inte ens berättat att chefen från Hemköp ringde här om dagen, så jag var där idag och pratade med personalchefen, jätte söt dam eller vad man ska säga :) dom behövde extra personal, så då var det ju tur att jag fanns där som en räddare i nöden ;) Ska dit och lära mig lite i september, so I´m Happy! :D det kanske tom blir mer frammåt hösten , I HOPE!'
Och sen blev det ett par vita converse, riktiga! :) deet va 20% på stadium sen köper jag ju barn skor, så det blev ännu billigare (Y)

Lillrummet blev blått, det var ju björn som bestämde färg, men det blev helt okej, även fast blå kanske inte är favoriten precis :P Min karl fyller även år på Tisdag, hela 20 år :) så det ska firas, har köpt presenter också, så jag hoppas att han blir glad, det blir han nog.

Ne, nu kallar soffan och TV:n, KOM OCH KOLLA PÅ MIG!

Så med dom orden säger jag godnatt och hej <3

(ska även bli bättre på att lägga in bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback