Godmorgon fredag!

Hej och god morgon fredag! Ikväll är det Idol final och man vet ju att Jay vinner vilket som! Hoppas inte att Björn får köra arlanda idag, för jag vill verkligen se finalen, äta tacos och ha fredagsmys! Vi får väl se hur det blir!

Mina armar mår som förtjänat efter gårdagens träning med Teddy Luu :) Idag blir det träning igen, men idag kör jag ben! Så jävla tråkigt att bara gå hemma, jag vill jobba massor!!
Och det närmar sig till Thailand! Jag längar som faan, mer till Thailand än julafton :O`Vi skulle inte köpa julklappar i år, eftersom att vi ska dit, men jag kan inte låta bli.. Det blir en liten sak till var och en :)

Nu blir det till att kolls på julkalendern, äta sen blir det Skogstorp :)


Älskar dig, hjärtat mitt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback