Vår julskinka har rymt!

Hej hej! här sitter jag med papper i näsan och hostar som en tok.. Vart ledig i två dagar nu pga att jag gick och blev sjuk :( När man väl har fått en massa tider så ska det bli såhär, ja jag blir trött, trött på sjukheter! Men jag måste diska och städa även om jag inte känner fört, vi ska ju vara här i jul, så då måste jag fixa lite fint tills dess!

Inte mycket mer som hänt, har bara legat i soffan och mått allmänt skit!.. men det börjar bli bättre, ska försöka jobba imorron iaf! Så nur får det va nog, laga lite mat, kolla på film - då efter städningen.. Får ingen hjälp av Björn eftersom han är ute och jobbar.. Så det blir en ensam kväll ikväll! :/

Snart jul, det kommenterar jag med en mys stämpel!


Och imorron fyller min supercoola morfar år :) Så ett JÄTTE stort grattis till absolut världens bästa morfar ever! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback