Barn!

Jag har en längtan att bli gravid, jag vet inte varför. Jag drömmer varje natt att jag är gravid, att jag föder, alla är där, folk som jag ser ansiktet på men inte vet vem dom är. Självklart vill jag inte ha barn nu, vill resa, få ett fast jobb och björn ska vilja också :) Men oroa er inte, vänta ett par år :)

Får väl vänta på att jag ska bli moster nån gång ;) Anna känn dig inte stressad moahahah!

Skriver det här för att om jag pratar om det så kanske jag inte drömmer om det så mycket. Ni kanske tänker, ja det är bara en drömm, men har man drömt samma drömm mer än en månad så börjar man bli lite smått irriterad. Men men, det går väl över nån gång. . . . Eller? :S

Ska iväg och jobba 3-19.30 ganska chill tid :) Björn kommer trodligtvis komma hem sent, så jag får ha fredagsmys med mig själv :P

Har börjat med bantningen, igen.. Ja, jag vet - tönt! Hej jag heter evelina, jag vill vara en nyttig människa, men lyckas inte riktigt..

Ne, snön smälter, så nu blir det slask, mumma... Men en dag närmre sommaren, det tycker vi om, eller hur :)

Nu ska jag platta håret, inte för att det gör nån nytta eftersom att det kommer bli lockigt snart igen, men men. Sluta deppa nu, lyssna på några bra låtar och va glad :)



Hej med er!

Kommentarer
Postat av: sis

Nä då iiiinte alls ;) jobbar på det men mest för självaste nöjets skull ;)) ORKA!!! ;) ja vet isf vem som kommer få veta det först nanannananaa ;) <3

2010-03-05 @ 01:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback