så är det

Jag har försökt, jag har vart ledsen/ är över att det är som det är, att jag har gjort fel. Men vad ska man mer göra, har jag inte gjort allt jag kunnat för att det ska bli bra, så rätta mig. Att må dåligt över något och verkligen kämpa för att det ska bli bra, men man får inget svar, inget alls, det tar på en, om ni nu läser så ska ni veta att det är tungt att veta att ni inte bryr er? Men jag har gjort mitt nu, sen är det upp till er, jag har iallfall försökt, nu orkar jag inte mer, tyvärr. Vill inte verka dryg/dum/taskig, jag har försökt och jag ignorerar inte det jag gjort, tro mig.


Ska snart iväg och jobba, 3-9, en bra tid. Trött idag, hade jätte jobbiga drömmar inatt, som kändes så verkliga, så jag sov inte så mycket. Det har väl inte hänt så mycke mer. Fick lön igår, betalade räkningarna, sen den förbannade bilen som vi lämnat in och fick betala 2700, det suger i plånboken. Men bara att hoppas att den mår bra nu.

Känner mig inte alls bra idag, allt känns blä. Hoppas att björn hinner hem innan jag går så jag får en kram iaf, behöver det nu.




Kommentarer
Postat av: sis

;(

2010-02-23 @ 00:29:06
Postat av: sis

;(

2010-02-23 @ 00:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback