DET BLIR VAD MAN GÖR DET TILL

Hej hej !

Tyckte att det var dags att skriva lite igen.
Idag har vi tvättat, ja, det är det vi har gjort idag. Har vart ledig så jag har mest slappat :)

Nyår spenderade vi på café sylvia, jag och björn var där med anna och hennes kompisar, helt okej. Innan var vi på Ming och käkade , mumma :) älskar ming!
Mitt nyårslöfte blev att bli smal tills sommaren, så har försökt att äta lite nyttigt, så det kommer nog gå bra, tror jag iaf :P Har ingen bra våg, så jag kan ju inte väga mig precis, men det löser sig nog iaf :)

Julen var helt okej, var hemma hos mamma och teddy, med resten av familjen :) inte anna dock, hon var iväg och jobbade :) Fick en massa fina saker, orkar inte skriva ner dom nu.

Vill göra om min blogg, ska nog försöka lite själv den här gången :) Vi får väl se hur det blir, kul att photo shoppa lite ;)

Ne, nu har jag inget mer att skriva om, känns som att det här blev världens tråkigaste inlägg , men wtf :)

Hare super alla söta :)






Kommentarer
Postat av: Holy Kirch

okej :) bra här med. ohh tack detsamma =) görs idag då?

Postat av: Anonym

Gissa gärna på vad jag beställde hem! :)

Kram!

2010-01-05 @ 14:31:54
URL: http://zeinababbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback