MYS

Japp, nu sitter jag här med min mys filt efter en dags arbete, helt slut och har kollat på Scrubs, jag blir bara glad av det programmet, har förstått nu att det är en favorit :) Älska Scrubs!
Imorron är jag förhoppningsvis ledig :) Då blir det stan med marre :) Sen kanske köpa färg till lillrummet, för där ska det bli lite ljusare, allt är så mörkt där inne! Då tänker ni, men smart att tända en lampa, ja, det kanske jag skulle kunna göra, men nu är det så att jag inte har några lampor till övers, så när lönen kommer och jag betalat alla räkningar, då bär det av till IKEA och köpa sig lite lampor och en garderob, det är behövligt kan jag säga :) Kommer bli suuuper !

Bubbelvatten med citron i, ingen dum idé, mumma :) Starkt rekomenderat hahah ;)
Är på bra humör ikväll, vet dock inte varför, men det mesta känns bra nu, det mesta! Det tåkiga är väl att försöka med något från hjärtat, men inte få något svar, men det viktigaste är att jag vet att jag har gjort vad jag kunnat, mer kan jag inte göra. Så är det med en stor ( . )


Och här är kvällens låt : Elvis Presley -  Little sister !
Jag ryser, jag kan säga såhär, det finns INGEN som slår denna underbara människa! All kärlek till dig Elvis <3
Om jag låter fjortis, förlåt mig, men det är så sant som skrivet! Håller ni inte med mig så, ja vad ska jag säga? Stackars er :P




"Little sister, don't you
Do what your big sister done"
;) <3


Kommentarer
Postat av: SIS

HAHAHAHHAHAHAHAHA EXAKT så Ewe!! little sister DONT do what your big sister DO!!! tänker ALLTID på dig när jag hör den!!!

2010-01-07 @ 01:57:10
Postat av: sis

Lr ja dont do what your big sister done!! ;))

2010-01-07 @ 01:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback