Oboý

Vet inte själv varför jag skrev den rubriken, kanske för att jag är jävligt sugen på just Oboy!!! Åhh!! Ne, vi har ingen hemma + att det ingår inte i mitt nytiga nya liv.. Tyvärr. Så sugen på saker hela tiden, helt sjukt! Bara för att man vet att man inte får äta det, men i can do it :) Sen måste man självklart få unna sig lite gott ibland, vem gör inte det liksom, annars kan man ju inte leva normalt :P

Nå, min dag, jag vaknade halv 1 av att marre ringde och väckte mig, tack, det kanske var på tiden att kliva upp. När jag ska åka vid två när marre ska hämta mig så ringer dom från jobbet om jag kan komma och jobba kl4, javisst, det räknas ju som en söndag idag, så jag tackar inte nej till dom pengarna . ICKE! (anna du förstår ICKE!) Hhaha. Vi gick på tp en stund, ingen av oss skulle väl handla nåt speciellt, men trevligt iaf :) Köpte inget speciellt iaf. Tur att jag hittade mitt presentkort, pju, hjärtat blev helt igen :P

Har typ inget att skriva om men skriver ia llfall, vet inte om nån läser, men skönt att skriva av sig :) Ibland lite icke behövliga meningar, men jag talar sanning, det kan ju läsarna vara trygga för, eller aa..
Bara skit på tv just nu, inte trött, vad gör man i sånna lägen?

Ne, imorron ledig, i hope :) Saknar mina tjejer massor :( Men när vi väl ses kommer det bli super :)



Min älskade lilla bebis Knutte <3



Kommentarer
Postat av: sis

handen rakt upp med fingrarna framåt rakt ner mot den andra handens handflata : ICKE!! På tal om det en kväll me Robban filmen kanske... :)) funtar på om dä ä dax o komma över o gluttinen på Knutte :)) och uynyttja eran kaffebrygare ;))

2010-01-07 @ 02:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback