Grattis

Jag vill börja med att gratta min älskade syssling och bästa vän Maria som fyllde 20 år i måndags :) Så jätte grattis till dig <3 Var där och firade henne, käkade grillat och hade det jätte nice :) sov över där också , typ 100 år sen, så det va svin mysigt ! :D



Vad har hänt mer.. Jag har jobbat och jobbat..  Har panik att jag ska bli arbetslös!! Nästa vecka gäller det att söka och söka !!! har inget annat val, ska jag ha ett jobb så ska jag !!

Fredag = ledig dag :D Weiiii! Men som det ser ut nu så kommer det vara sunk väder (såklart)..

Men snart åker vi till Lycksele, och då är jag ledig en HEL vecka!!
Jag vet att jag inte ska klaga att jag jobbar mycket, men ibland kan det vara skönt att bara vara ledig och göra det man vill. Men det kommer väl.

Igår var det en skit dag på jobbet. När vi skulle stänga så har jag alltså av en nyckel :S ja, det är jätte svårt att förklara.. Inte nog med det så var vi redan jätte försenade, så jag kom väl hem vid en 10 i 10.. Suck för den dagen..
Jobbat idag, så snart måste jag lägga mig för jag börjar 7.30-6..

Kan jag bara vinna några miljoner så vore det klockers ! ;)


Jag, anna och Boppers killen :)


Refreshments :)


BROLLE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback