Mälis

Japp, då sitter man i mälarbaden och ska snart käka :) teddy har köpt en båt, så danne åkte med honom i båten hem till mälarbaden, och jag och björn tog kärran.. Men nu är det såhär att dom har fått soppa torsk mitt på sjön, plus att det hände nåt med motorn.. Suck.. Jag som ville åka båt på min lediga dag :/ men men.. dom kommer väl när dom kommer :P

I fredags var vi iallfall på Rock n roll summer :D SÅ förbannat jävla kul var det! Underbart var bara förnamnet. God mat och as bra musik! <3 tack mamma, teddy, anna, kusin och björn för en as bra dag! tog några kort, men såklart så tog batteriet slut .. :( men sis tog en massa kort också, så får sno av henne ;)

Jobbade igår, sen var det bara hem pointera att det spöregnade när jag cyklade hem... Genomvåt så kom björn och mötte mig, köpte kebab rulle och bara glodde på tv och hade det jätte mysigt :)

Nu blir det mat, grillat och pommes :D

bilder kommer nog upp senare!

SÖNDAGAR ÄR BARA TRÄLIGA!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback