Värmen

Jaha, då skriver jag igen då, allt har gått så fort!

Jag jobbar för fullt, söker nya jobb, eftersom att jag inte kommer få vara kvar på svea plan efter sommaren :/ både bra och dåligt..

Jag har:
*Tattuerat mig
*Vart i värmland på kusin träff, vilket var skit roooligt :D
*Vart på powe meet ( kunde ha vart lite bättre)..
*Inte badat i en sjö på hela sommaren
*Firat sandras 20 års dag
*Fått ett lättare hjärta
*Inte solat ett dugg

Jag ska:
*Kolla på brolle, boppers och refreshments den 16:onde :D
*Åka till Lycksele V.31
*Bada och sola
*Åka båt och fiska
*Jobba..

Har nästan inga dagar ledigt, så jag vet inte hur jag ska hinna med att göra roliga saker den här sommaren.. :( Men man får utnyttja tiden så gott man kan . Snart iväg till jobbet, imorron sola med marre :) På torsdag sola med Sis :)
Ne, nu måste jag fixa mig. Ska försöka skriva igen :P


Kommentarer
Postat av: Tinos

Hälsar ni på mig när jag far till Värmland? :D

2010-07-14 @ 18:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback