FAN VAD JAG SAKNAR DIG



När du satte på den här låten på högsta volym och mamma blev tokig, men du fortsatte och höjde volymen ännu mer, du minns, det vet jag att du gör. Ikväll spelar jag den precis lika högt som du brukar, lika galet som du gjorde det. För ikväll spelar jag musik för dig farsan, bara för dig, och jag hoppas verkligen att du hör, Red river rock, Tala närmre och Elvis. Tårar rinner, fan vad jag önskar att du vore här nu så vi kunde dampa loss tillsammans, lyssna på all bra musik, att Anna du och jag gjorde något galet ihop, bara en gång till?.
Men mest av allt vill jag bara krama om dig så förbannat hårt och berätta hur jävla mycket jag älskar dig. Det spelar ingen roll ikväll hur mycket du sårat mig, för ikväll tänker jag på ditt glada ja, när du var som bäst, för det är ändå det jag saknar.

Fan vad jag saknar dig pappa <3
/ Din Evelina


Kommentarer
Postat av: sis

ja.... håller med fullständigt!! fint skrivet från hjärtat ditt <3

2010-05-29 @ 01:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback