GRATTIS ÄLSKADE DU

Jag vill börja med att gratta min pappa som skulle ha fyllt år igår <3 Åkte inte till graven, men det kommer. Du vet att jag alltid tänker på dig iaf ! <3 Massa kärlek till dig älskade far!

Kanske dags att börja skriva lite igen eller? Vet inte vart jag ska börja, det har inte hänt nåt speciellt egentligen. Teddy har också fyllt år, så grattis till styvis :) Vi var där i söndags och grattade honom.
Igår var jag ledig, så jag och sis åkte ut till mälis och solade :) Jag som har längtat ! men idag regnade det ju bara såklart, har jobbat 5-9 också...

Jag har faktiskt inte så mycke att skriva om, allt rullar på som vanligt. Men på fredag ska vi sysslingar åka till syssling sara i Uppsala och shoppa !! WEEIIII :D längtar som fan!

Kvällens lyssna om och om igen låt: Cher - if I could turn back time
Jag är helt galen i den låten, i love it!



Ne, nu får det vara nog. Ska försöka bättra mig med mitt skrivande ;)


Kärlek är inte att kräva, kärlek är att ge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback