Laser

Hej!
Jag vill börja med att jag är väldrigt deppig för att Andra Avenyn har slutat, HELT!!!!! :( as sunk! onsdagarna som man längtade efter för att det var AA då.. Ledsen flicka 19!

Jaha, idag har jag vart på hälso studion, pratade med en tant om mina ben (håret på dom alltså). Jag ska lasra bort dom eller vad man säger. Fick pröva på hur det kändes, INGENTING kändes det ! Men det kostar därefter... Nu har jag iallafall tagit tag i mina problem och får se om det hjälper, hon gjorde bara behandlingen på en liten fläck på benet. Man måste gå flera gånger för att man ska se något resultat, men det är det fan värt, det håller hela livet sen. Tänk er att inte behöva raka benen i hela sitt liv! Det tackar inte jag nej till iallafall! Ska börja i höst sen, för man får inte sola och så efter behandlingen, så jag får vänta ett tag till.

Över till mina vita prickar på benen som ingen vet vad det är : S hel skumt! har ju haft dom sen jag var liten, men nu är jag trött på det. Inte ens tanten på hälso studion visste vad det var. Så nu har jag ringt till min vårdcentral som nu är Skiftinge wtf ! :O aja, man kan ju byta. Så dom skulle ringa upp mig så får jag väl höra med dom om dom vet något.. Tänk om man bara kunde skita i hur man ser ut.!

Ingen sol, ingen värme.. Så det blir väl till att städa, idag igen.. Jobbar lördag, söndag 10-21.. Jobbigt, men pengar.
Ne, nu blir det till att lyssna lite på Lars! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

det sitter inte BARA i bena men det har ja väl tjatat tillräckligt om nu... ;) men du ä ju en bra bit på vägen... lider man så... hoppas du blir nöjd sen :D Mitt hjärta ja älskar dig med eller utan prickar! syskondag på måndag :D LÄÄÄÄÄNGTAR!!!!!!!! <3 PUUUS <3

2010-05-07 @ 00:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback