gräv ner mig

usch vilken vecka, eller veckor.. Lämnade in min bil för 3 veckor sen och den skulle garanterat vara klar igår.. Rutan gick inte att hissa upp.. När jag väl var där igår och skulle hämta bilen som lovat så var den inte klar. Jag lacka ur och blev skiit arg. Så idag hämtade jag den och fick det gratis, skulle ha kostat 2200. Visst jag är glad att jag fick det gratis, men vilka jävla idioter! dom hade inte ens satt fasst allt ordentligt heller...
Jaja, bilen är hemma nu iaf. Ska fan sälja den och köpa en som det inte är så förbannat mycke fel på!

massa snö har det kommit också, jag önskar att jag var liten och väntat på att det skulle snöa. Nu vill jag bara bort från det kalla och trista! känns som att jag har hamnat i en svacka, allt känns tråkigt, jobbigt, ne jag vill till Thailand NU!

Jobbat hela veckan, ledig på söndag.. Och sen tog jag faräl av Louise igår som ska vara borta i en heeel månad, dumma dig!

Nu ska jag se film och krypa ner i sängen!

Varför kan inte allt bara vara bra, när ska saker sluta hända mig?! Bye <3


Kommentarer
Postat av: sis

;( <3 jag har en kram att bjuda på! när du vill... antar att det inte är läge att säga; tänk positivt... men du, snart åker vi ifrån den här skiten!! :D

2010-11-10 @ 22:54:52
Postat av: Louise

kommer sakna dig <3 det känns så bra att ha en vän!! haha, min lyckoamulett ligger i säkert förvar, och den tar jag fram när jag får hemlängtan! SES SNART BABY! <3<3

2010-11-11 @ 10:22:58
Postat av: Sandra Jot! :)

När åker ni till thailand? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback