massage

Javisst, idag har jag unnat mig en underbar massage :) Fy fan va skönt det var, och vad jag har förtjänat det! Efter mat hos mamma och teddy, mys! Köttfärsås och sallad ! och dom åt makaroner, underbara makaroner, inte sönderkokta, helt underbara.... snart kommer tårarna efter suktan för pasta...

Nå, jobbat hela veckan, ledig imorron, då kommer P och Marre :)

Har sökt jobb nu, det får bära eller brista, men jag hoppas, hoppas på bra resultat.. Men oturen brukar ju vara med mig så egentligen vågar jag inte bli för glad.

Nu sitter jag med tända ljus och väntar på att en film ska börja. Måste tvätta imorron, men tvättställningen gick sönder förra veckan, den gick mitt av! och vi har inte köpt nån ny, så det blir till att hänga på köks stolarna :P

Nu orkar jag inte skriva mer , Bye <3

Kommentarer
Postat av: josefine

Hej ! Är du med i Tävlingen om Dagens Blogg, !



Kolla bloggen & kommentera !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback