saknar dig <3

Idag saknar jag dig extra mycket! Men jag tänker gratta dig på fars dag, var du än är! Så många tankar som kommer upp idag, jag skulle vilja krama om dig och säga att du är världens bästa pappa! Även hur illa det kunde vara så är du ändå min pappa, världens underbaraste och jag saknar dig så oerhört! Lägger en ros till dig och tänder ett ljus som ger dig värme i höstmörkret! Jag tänker på dig och skickar kärlek, jag vet att du känner det!
Idag vet jag, jag känner det,du är nära mig.
Jag älskar dig underbara far <3



/Din Evelina (Linus) <3


Kommentarer
Postat av: SIS <3

UNDERBART SKRIVET!! JA HADE MITT FÖRRA SÖNDAN DÖÖÖHHH EHHH NÄHE, DET KANSKE MÄRKTES.... HAN FINNS FÖR DIG, HAN SER DIG HAN LEDER DIG SLUTA ALDRIG TRO PÅ DET!! LOVELY ATT DU ÅKTE TÄNKTE OCH GJORDE VÄRME OCH VACKERT PÅ GRAVEN... TUNG DAG... ;( GUMMAN, MIN ÄLSKADE INTE ETT ÖGA TORRT NÄR MAN LÄSER... JA FINNS HÄR JA ÄLSKAR DIG MEST!! <3

2010-11-14 @ 23:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback