borttappad

Städa, baka bröd, spela the sims, titta på tv, duscha, ta ut brödet ur ugenen, äta, bajsa, träffa louise på tp när björn kommit hem, köpa vinterjacka, träna, äta mat..SOVA (titta på tv)

Jag är ledig, så man passar på att göra ALLT! Gör om bröden idag, dom blev heeelt okej :)
Igår hade vi "kundkortskväll" på jobbet, alltså finns det så mycke folk i Eskilstuna! Hemköp var alltså fullproppat med människor. Man var alltså tvungen att ha sitt hemköp kort med sig för att få sakerna billigare, tror ni alla hade med sig dom? ne jag skulle inte tro det.. Varannan kund, vadå måste man ha hemköp kort?.. Ne för det står ju inte klart och tydligt korterbjudande! Vi kanske skulle dela ut gratis glasögon också?. Godis för 29 kr kilot, chokladkakor 2 för 20 :O och jag va inte alls frestad att köpa typ 100 maraboo kakor, nej nej.. Men icke, jag håller mig till min nya och härliga livsstil lchf...

Så alltså idag måste jag köpa en vinterjacka, visst jag har en redan, men lite nytt tycker jag att man ska få unna sig :) Ne nu ska jag spela lite till, the sims<3  sen bär det av till Tp och träffa louise :) <3

HARE! (inte en hare utan hare bra typ, ja ni fattar) :P


Molly <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback