den är fin iallfall

Yes, det blev Tp med Louise :) en jacka, svart inte så tjock, men man får ha en tjock tröja under så blir det nog bra. Kan lägga in en bild på den vid ett senare tillfälle. Det är ju samma modeller som har funnits varje år på Stadium, samma,samma,samma! Har ju ärvt (ärft) jag och stavning,en jacka från sis, så får ta den om det blir alldeles för kallt.
Det blev en mys tröja och ännu ett vitt linne som jag hoppas att björn inte missfärgar om han ska tvätta den, ne jag gömmer den och tvättar själv :P Som sagt alla mina vita kläder är nu gråa och inte så vita längre.. Min lilla snutte försöker iaf <3

Ska ta mig en jättevarm dusch nu(önskar mig ett badkar i julklapp), fryser ihäl snart! Jävla vinter, i OKTOBER :S Så raggsockor och en varm pyamas och lite vaniljte, hej tant i like it!


Du är bättre än du vet
Mycket större än du vet
Men det klär dig att du tvivlar på din duglighet
Det gör man där du kommer från
jag förstår dig bättre än någon annan
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback