Det går väl bra

Japp, igår startade vårat nya nyttiga liv med hjälp av GI/LCHF, där av att man ska äta så få kallorier som möjligt. Min syster och Rebecca kör redan med det och för dom funkar det ju :) så nu är det dags för mig och björn!

Igår gjorde jag pannbiffar med tomarer och feta ost, hemmagjort tzatziki och ungsstekta morötter och palsternackor, och resultatet blev mycke mycke bra!



Idag till frukost blev det smoothie eller hur det stavas med en mandarin till :) alltså inge mer pasta för min del :( och det märks, jag drömmde om att jag åt spaghetti inatt.. Inga kommentarer.
Ikväll blir det kyckling gryta med sallad :)

Och som väntat fick jag mens idag, tur att jag är ledig iaf! Så idag blir det slappa, senare kanske träning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback