Hemköp!

Yes, första dagen på hemköp är avklarad! mycke som är annorlunda, men det ska väl gå vägen :) men fick reda på nu att jag inte kommer få så mycke tider :( så jag får väl söka fler jobb! nästa parti som vinner kanske kan göra det liiiiite lättare för oss "arbetssökande" ? skulle uppskatta det en del. vill bara ha pengar så vi kan åka till thailand nån jävla gång!

Ikväll ska jag göra wook, sen ska vi ta tag i träningen igen... Bara att ta iii!
Igår var jag och louise och åt :) Mumma! vi "firade" att vi slutat på coop :P jag kommer säkert få hoppa in där nån gång, men, vi firade iaf! Sen träffade vi malin och gick o bowla, jag älskar det! As länge sen, så det va skit kul! Mycke trevligt, mycke trevligt                             
 

Nu är jag hungrig! - HEJ!
 

Kommentarer
Postat av: sis

bra att du unnar dig grejjer bra att du har kul!! träffar vänner o så :)

sådär som på thai bilden såg det ut när ja va ute o åkte båt :) näähää ska du te ikea o köpa ännu mer grejjer va va va va vadå då rå bara föratt du har säääämmmäässtäärr va va va ;)

2010-09-04 @ 00:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback