till 10

Nu får jag skynda mig att skriva lite. Batteriet på datan tar snart slut, och jag orkar inte sätta i laddaren för den är cp. Börjar med att jag jobbar till 10, väldigt stolt över mig själv :P har gjort bort mig ett par gånger men det löser sig alltid. Jag trivs jättebra, och ett jätte plus i kanten är ju att dom har musik på hela tiden :D
Jag är snorig som fan, sitter just nu med massa papper i näsan för att det inte ska rinna ner på datan.. Hostar och halsen gör ont, men jag jobbar, jag ligger i!

Var på ikea på kungens kurva i fredags tror jag att det va, det blev lite smått och gott, som alltid ;)

Ne nu börjar snart idol, ska kolla reprisen, så ska krypa ner i soffan och andas genom munnen.. Hatar det, när man torkar ihjäl, tungan blir torr, läpparna ser ut som russin! imorron blir det mer jobb, 10-20, bara bra !

Nu säger jag hej så, så hej då :) <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tjobido! Har du kommit unerfund med vem hon är som jobbar på hemköp, tänkte om du träffat henne ;)



Kram

2010-09-09 @ 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback