16 dagar!

Wohoo, nu är det bara 16 dagar kvar tills vi åker! ÅH fy fan va jag längtar! Hoppas på fint väder, har hört att det regnar från och till där nu ! men men, bara att komma iväg från det här är ju underbart!
Har laddat upp med lite böcker, twilight böckerna, 1:an och 2:an, tycker inte om filmerna, men ger böckerna en chans, hart hört att dom ska va bra :) Sen en mp3 och såklart växlat pengar :) Det mesta är fixat, lite småfix bara :) Och sen min underbara resväska får jag ju inte glömma :)





Jobbat hela helgen, även idag 16-20, inget långt pass, men iaf!
Jag mår bra, inget att klaga på för tillfället :P Blir till att tvätta lite innan jag drar. PÅ torsdag har jag besiktning, känns lite sådär och det bästa är att jag fick en tid kl 7 ...

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback