2011

Jahapp, nu var det ett nytt år, igen.. 2011 låter lite narigt, men hoppas på ett bra år iaf :)
Firade gårdagen med världens bästa Maria, käkade mat och fixade i orning oss i typ 3 timmar :P Sen bar det av till Malin, sen vidare till en lägenhet, kände inte han som bodde där men iaf :P Helt okej nyår, inte som jag tänkte mig men nice ändå!

Inga nyårlöften vad jag kan komma på nu, det får vänta..
Jobba idag 15-22, inte för att jag har någon större lust, men jag kör på! Jätte trött och seg idag, annars mår jag bara fint, ska ta och äta lite, sen kilar jag till jobbet..

Skriv torsk idag, vet inte vad jag ska skriva mer, inte mycket mer att skriva om! Snart thailand iaf ! LÄNGTAR!!!

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback