Pirr i magen!

Oj oj oj, nu har jag inte skrivit på år igen! men iallafall, det är tre dagar kvar till thailand :) Åh jag älskar att ha resfeber! packa, stressa! har packat klart.. nästan iaf! nu lägger jag in lite musik på mp3:n så jag kan koppla av på planet och slippa alla jobbiga ungar som kommer grina i sådär 10 timmar.. Men vem deppar, inte jag iaf!
Allt bara bra här annars, inget att klaga på, förutom mitt monster sår på lillfingret! AJ! gjorde illa mig på gymmet, men med lite sprit på blir det nog bra!

Strular lite på jobbfronten, nytt jobb, vara kvar på det gamla? vänta på svar från Ikea.. Men det ska jag inte tänka på nu, för nu ska jag krypa ner i soffan hos björn :) <3
Skriver kanske i Thailand, annars när jag kommer hem :) Ha det superbra, och sakna mig inte för mycket ;)

Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback