Till lager

Skriver lite snabbt nu, ska iväg till mitt kära Lager 157 <3 med bästa louise och erik! Sen bär det av till flen, till erik :) Mys kväll med film, jag tror :)

Igår var vi hemma hos mamma och teddy, mormor och morfar var med också, alltid lika kul att höra på morfars gamla historier haha! dom är för söta!
Nu har jag iallafall lagt in alla bilder på datan, nu ska jag bara lära mig att ta bra kort, en foto kurs skulle inte sitta fel! det får bli efter thailand!

OCH TILL ALLA SOM INTE VET! SNART ÅKER VI TILL THAILAND! OCH JAG SKA HA DET SUPERBRA! NI FÖRSTÅR INTE HUR MYCKT JAG LÄNGTAR OCH HUR GLAD JAG ÄR ATT ALLA SOM SKA MED ÄR DOM BÄSTA SOM FINNS!

KORT OCH GOTT, JAG ÄR LYCKLIG! <3





Nu bajsa, sen drar jag!


Kommentarer
Postat av: sis

:D <3

2011-01-03 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback